fenyőmut

2009.10.15. 19:58 | hetye | 3 komment

EOS 300D
1/50 s
ex. eltolás: -0,33 EV
F 4,5
ISO 100
Flash did not fire
fókusz: 18 mm

kicsit belehúztam az árnyékba, a WB-ot meg a kékbe, mert igen világított a vörös fakéreg.
jobban sikerült volna talán, ha neki tudom támasztani a gépet a törzsnek, csak sajnos a kerítés ennyit engedett.. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr541452666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

puss 2009.10.15. 21:41:47

Egy pár gondolat a képpel kapcsolatban.
Tetszik a kompozíció, nem tudom nem lett-e volna előnyösebb, ha a fatörzset kicsit kimozdítottad volna a felezőből és a jobb, vagy bal harmadolóra rakod, esetleg kicsit szögben meg is dőltve a fát, hogy a középpont felé mutasson.
Ha az a bizonyos kerítés engedett volna némi támasztékot, mindenképp 11 feletti rekesszel fotóztam volna a nagyobb mélységélesség eléréséhez. Ha ezt pl. RAW-ban fotózod, jóval erősebben alulexponálhattad volna, majd az árnyékos részeket a konvertálásnál ki lehetett volna nyerni.
Megpróbálnám ezt a képet fekete-fehérben (sose mosom le magamról, hogy ez a mániám...), hátha lehetne valamit finomítani rajta a csatornakeverőben.

vadpig 2009.10.19. 10:42:00

nekem is rögtön a fekete-fehér mód ugrott be megoldásként
viszont sztem a kompozíció így tökéletes,kurvajó szimmetrikus

alkedo 2009.10.21. 17:04:02

nekem az állított képkivágás jutott eszembe, mindenképp kipróbáltam volna
süti beállítások módosítása