Turisták bárhol

2009.10.18. 21:21 | dittta | 6 komment

 

 


finepix fuji s602

 

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr711458864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hetye 2009.10.20. 10:56:22

Ditta, a posztodat kicsit szerkesztettem, utólagos engedelmeddel, mert az oldalnak még vannak hibái :)

a kép amúgy fasza, bár talán nem illő dolog direkt féllábú és lábatlan embereket fotózni! :)
ezért én levágtam volna a kép alját mondjuk a háttámla közepéig.
és hogy növeljem a térérzeT, kicsikét az égből is

a pillanat elkapása viszont csillagos ötös

hetye 2009.10.20. 10:59:28

ja és technikailag is, úgy látom, kiváló lett a mélységélesség, a fényerő, minden

szóval fasza.

vadpig 2009.10.20. 11:34:49

a jobb oldali lény visszahelyezi a képet a 70es évekbe :)

puss 2009.10.20. 13:43:05

hello!
csatlakoznék az előttem szólókhoz, nagyon jó pillanatban készült kép, kis vágással talán még jobb lenne, azt hogy pontosan hol, meg kéne nézni, nem lenne szívem ugyanis a bal modell oldszkúl dzsekijét levágni... :)
ami igazából zavar, az a modellek előtti korlát, ami nemcsak hogy átmegy a fejeken, hanem rögtön le is zárja vizuálisan a képet és ezen még az sem javít, hogy amúgy rímel a dunát átívelő hidakkal. én nekiállnék ps-pal kiszedni...
jók az árnyalatok!
mégmég!

dittta 2009.10.20. 23:31:38

Köszönöm a hozzászólásokat! A vágási javaslatokat szívesen megnézném, úgyhogy aki nyírni akarja hajrá! várom az eredményeket!
A korlátot eddig észre sem vettem, de most már elkezdett zavarni:)))

vadpig 2009.10.22. 10:16:36

nekem elég durva beavatkozásnak tűnne ennyire belenyúlni egy képbe
én akkor inkább megállapítom,h innen, ilyen körülmények között nem lehet tökéletes képet készíteni
de nem montírozok oda egy elefántot a kőszegi lakótelep mögötti rétre,h az afrikai szavanna legyen :)
süti beállítások módosítása