egersund

2009.11.22. 13:42 | puss | 7 komment

 

exif. canon eos 450d sigma 18-250 1/350 f/10 120mm iso 200

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr531543671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

puss 2009.11.22. 13:44:34

krisz lebaszott, hogy mindig csak fekete-fehér...
amúgy nincs vágva, nincs színmódosítva.

vadpig 2009.11.23. 08:35:06

megint hoztad a szokásos képeslap minőséget
a magyar valósághoz szokott szemnek ezek a színek és fényviszonyok mindig eleve pluszt élményt jelentenek
vagy ehhez az obid is hozzátesz? nemtudom

minimális észrevétel
egy dolog zavar kicsit,h a jobb oldali házikó nem fért bele teljesen
a színeivel és a bájával nekem odacsalja a szemem, szóval szerintem érdemes lett volna inkább a baloldali távoliak kárára ennek engedni
csak ennyi

szép. és KÉP

puss 2009.11.23. 19:03:54

hello krisz!
teljesen igazad van, kilóg-belóg, ebből is látszik, hogy teljesen vágtában elkattintott kép, nem komponáltam egy percet sem. vicces, mert olyan mint a kereszthívásos képek színvilága, pedig nem lett módosítva rajta semmi, nem hétköznapi fényviszonyok közt készült. hogy az objektív mit ad hozzá? passz. nem egy hűde kiváló minőségű darab, szóval nem tudom. rakok majd még fel norvég képeket, ha érdekel.

Malvin_ 2009.11.25. 13:56:30

Nekem is tetszik. Hihetetlen ez a színvilág. Nem hiszem, hogy a sigmád csinálja, legalábbis tesztfotókon semmi ilyesmit nem láttam. Inkább valami color enhancement vázon belül. Lényeg: tökéletesen illik a skandináv vidékhez.

Beszéltünk a kompozícióról Krisztiánnal és sztem is hübsch az a házikó a jobb szélen. Főleg, hogy annak az egynek látszik rendesen a homlokzata, de én mégse engedtem volna jobbra a kamerát. Sőt nekem a kompozíció tetszett meg először a képben. A folyó a tökéletes vizsga munka a Vonalak és formák a képben fejezethez a kompozíció órán. Az elágazás pixel pontosan két harmadolóvonal metszéspontjában van és a három ág elviszi - legalább is az én - tekintetemet a kép minden fontos pontjára. Szerintem ez a legnagyobb erénye a képnek, akármennyire volt is tudatos.

Csak érdekességképp:
Nem azért, mert jobb lett volna tőle a kép (sőt!), meg mert rágtátok a tilt/shift-ek miniatürizáló hatását: belefotosopoltam. Egy maszkkal + egy lens blurrel és kis szaturáció emeléssel lehet utánozni a perspektíva korrekció makett hatását. De mondom, nem azért mert így jobb lett, just for fun!
itt van:
macskapicsa.blog.hu/media/image/puss_tiltshift.png

hetye 2009.11.25. 16:49:37

@Malvin_: öö
mintha valami vasútőrült elmebeteg makettjét fotózta volna Pusi egy szar makrobeállítással.

az eredeti kurvajó.
bár mintha kicsit dőlne jobbra (kötözködök).

Malvin_ 2009.11.25. 18:27:15

@hetye:
az jó, ha ezt látod benne, ez volt a cél
süti beállítások módosítása