preikestolen

2009.11.25. 19:42 | puss | 6 komment

    

  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr711552352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vadpig 2009.11.27. 08:16:46

jópofa, ahogy a szikla belehasít az áreába, meg rajta az emberek kontúrja
a helyzetből kihoztad a maximumot, de nekem vhogy mégsem annyira kedves ez a darab
aztán lehet h csak még emésztenem kell :)

puss 2009.11.27. 10:25:50

nekem sem igazán. inkább a táj miatt raktam be, nem a fotó miatt.

vadpig 2009.11.27. 10:46:09

hát a hely az csillagos ötös

Malvin_ 2009.11.29. 16:35:49

Az expozícióval játszhattál volna még talán, és akkor dinamikusabb hátteret kapsz és az ég se ég be.
A helyszín tényleg ötöst érdemel. Remélem Te is kiültél a szélére. Esetleg onnan nem készült kép? Le a meredélybe..

hetye 2009.11.30. 12:08:16

színesben is fel tudod nyomni? nem jobb úgy?

illetve:
ezt még nem olvastam sehol, de múltkor azon vettem észre magam, h sokkal jobban tetszik a hasonló képződményt ábrázoló fotó, ha azt a hatást kelti, h a levegőből készült. kollégám mutatott fotót, görög sziget (zakhyntos talán) öböljéről. aztán ugyanabból a szögből, pontból készült egymillió fotót találtam neten, akkor döbbentem rá, h bazze azt a szomszéd sziklán állva lőtte, deszar..

nincs esetleg olyan képed/kivágásod, amin nem látszik, hol állsz?

puss 2009.11.30. 20:08:44

a dinamikatartomány nagyon nagy, átmenetes szűrőm meg nincs, úgyhogy így sikerült a kép. sajnos színesben sem jobb...
süti beállítások módosítása