boci

2010.01.09. 21:30 | Lénárd Gábor | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr791660035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hetye 2010.01.12. 12:36:51

höhö, kurvajó! és egyben fúj! :)

emlékszem, óvodás koromban ezt én is meg akartam tanulni, de sosem sikerült. :)
(így máshogy oldottam meg, de ezt most hagyjuk) :)

ha bele akarok kötni, az én szépérzékem az orrban matató nyelv rózsaszínjét a középpontba vagy a bal harmadolóba kívánja.
mindazonáltal ügyesen/szerencsésen elkapott kép, harmonikusnak hat a színvilága is.
kár, hogy a szakálla már nem éles.

valószínűleg a jelenlévő állatos emberek, akik turkáltak, esetleg azóta is napi szinten turkálnak ennek a másik felében, ezt nem tartják annyira viccesnek, de én bírok röhögni rajta még most is :)

esetleg a címén még agyalhattál volna kicsit, bár ezt nem szokták nagyon forszírozni, de egy blogon szerintem az is számít.
pl. "Miből lesz a tej?" vagy valami hasonlót, hahaha! :)

Lénárd Gábor 2010.01.12. 14:40:35

így jó? akkor a neve legyen boci.

"ha bele akarok kötni" -> bele akarsz?

"a jelenlévő állatos emberek, akik [...] napi szinten turkálnak ennek a másik felében" -> van róluk is pár. meg ami kijön a hátuljából, arról is. :D

vadpig 2010.01.13. 10:20:24

üdv újra a rendszerben!

megkérdeztem szarvasmarha-expert barátunkat/haverunkat/öcsénket, aki felvilágosított, h gyakorlatilag egy mindennapos orrfújás/törlést örökít meg a kép, taurus módra (páros ujjak végén leledző patával nehéz bányászkodni)

nekem picit kevéssé mozgalmas a kép, de ez nyilván csak azért van, m "állatos" vagyok, és láttam már elégszer ilyesmit
45 fokban elferdített horizonttal, nagylátószöggel torzítva, a háttérben vödörrel matató otthonkás nénivel, olyan riportfotósan nekem jobban tetszene...de a pillanatért elismerésem

Lénárd Gábor 2010.01.13. 10:31:46

@vadpig:
"elferdített horizonttal, nagylátószöggel, háttérben vödörben matató otthonkás nénivel" -> ja. meg egy fasza tűzcsóvát húzó meteorittal. azzal tényleg jobb lenne.

gondolom azt is mondta az expert cimborád, hogy ezek az orrba-nyalások meddig tartanak. kb 0,1-0,2 másodpercig. próbáld meg elkapni. ez még sorozatlövővel sem könnyű. lehet próbálkozni.

szóval szerintem is lehetne jobb a kép, de azért így is jó nekem.
süti beállítások módosítása