nyomtávok

2010.02.08. 09:30 | dittta | 5 komment

 

Címkék: konteszt1

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr391738501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hetye 2010.02.08. 13:12:35

kurvajó aspektus, gratulálok az észrevételéhez!
(a fa kivételével) a kép minden eleme igenjól illeszkedik a témához
jók a csámpás lábak, meg vmi buzi zsebkutyának a tántorgása jobbalul :)

és érdekes, ahogy a hóolvadék pöttyözi a havat baloldalon, nekem az növeli a magasságérzetet

vadpig 2010.02.09. 14:17:22

jól kiszemelt pillanat!

megköveztek,ha azt mondom,h sztem ez a KLASSZIK eset,amikor fekete-fehérben,kicsit megzajosítva,merészen hozzányúlva könnyen még sokkal jobb kép születhet?

puss 2010.02.09. 14:30:57

én is hasonlókat javasoltam volna, de már félek leírni azt, hogy fekete-fehér... annyit még, hogy ezek a képek szerintem akkor érvényesülnek a legjobban, ha minél kevesebb a képelem és azok valamilyen egyszerű, de határozott geometriai összefüggésben vannak. talán ott az elágazás környékén próbáltam volna keresni valamit, kombinálva a nagyon jól mutató aknafedelekkel.

vadpig 2010.02.09. 15:11:34

igen,de ilyenkor arra is nagyon vigyázni kell sztem,h ne másszon el az ember oldalra,mert ezek a képek akkor ütősek,ha pontosan függőleges a nézőpont

dittta 2010.02.10. 10:54:40

Hát mivel az egész egy erkélyről kihajolva készült túl sok mozgásterem nem volt, de reagálva még a színekre direkt nem fekete-fehér. Nekem az tetszett meg ebben a képben, hogy a fekete-fehér világban sétál 2 színes pont - külön hálám a srácnak a piros sapkáért:)
süti beállítások módosítása