start

2010.02.18. 08:21 | vadpig | 5 komment

fuji finepix s5000

1/680s, F 6.3, ISO 160, 5.7mm (bridge)


a hagyományos húsvét hétfői motokrossz kőszegen

szépia on, gamma lehúzva

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr261768102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hetye 2010.02.18. 14:55:56

nem értem a szépia miértjét (talán a porfelhő jobban látszik így?)

kár érte, mert amúgy nem lenne rossz sztem
főleg ezzel a széles vágással

dittta 2010.02.18. 15:40:20

Nagyon jó kompozíció, nagyon jó vágás, de a szépia zavar engem is egy kicsit, a színek túlságosan közel vannak egymáshoz - motorosok-fű, és az égbolt sárgája is túl domináns. Viszont külön tetszik a dupla horizont!

puss 2010.02.19. 09:59:21

nagyon jó kép, tele élettel! engem nem zavar a szépia, pedig a téma egyáltalán nem indokolná. talán az előtérből vágnék még egy kicsit... nagyon jó!

vadpig 2010.02.21. 09:55:17

na,úgynézki már nem szól hozzá senki

szóval félig kényszerűségből, félig kíváncsiságból választottam ezt a megoldást
az eredeti kép satnya színvilága mindenképpen valamiféle (leginkább radikális) utómunkát kívánt
tudom,h a témához nagyon nem illő a szépia, összességében engem mégis meggyőzött
plusz kíváncsi voltam, h jól gondolom-e, h (alsó hangon is) megosztom ezzel a kommentelő grémiumot :)

persze sajnos ahány monitor, annyiféle képpen hat a dolog..

Malvin_ 2010.02.23. 16:55:51

hohohó, mik születtek itt mostanában! (kicsit elhanyagoltam az életet az elmúlt pár hétben)

engem az egyik fönt említett ügy sem zavar. A szépiától vadnyugatos érzete lesz, sztem kifejezetten fasza (bár nem vagyok a beépített beállítások híve, általában jobbat el tudsz érni, ha te magad huzogatsz ;)
A vágás meg egyenesen kurva jó, ritka h panoráma perspektívában mozgó dolgot lát az ember. Nekem tetszik h a felezővonalra tetted őket, nem kell mindig a harmadoló szabályhoz ragaszkodni. Több ég és több előtér is rontott volna rajta sztem.

Nagyon jó kép!

Szárszót köszi!
süti beállítások módosítása