109

2010.02.21. 12:13 | vadpig | 4 komment

fuji finepix s5000

1/160s, F 3.2, ISO 200, 15.4mm (br) 


én így láttam amsterdamot III.

kicsit toltam a színek telítettségén és a kontraszton

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr371777797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hetye 2010.02.21. 16:47:40

a felismerés nem rossz, de több képelem is zavaró, sztem ebből nem is lehetett volna igazán jó fotót lőni.

látszik a kivágáson, hogy erősen a jobbalsó harmadolóba kényszerítetted a tita fejét (talán nem is így komponáltad a képet)
viszont mellette annyira harsány és kontrasztos a házszám, hogy teljesen elvonja a tekintetet.

a tükröződés, és a mellemet néző macska összehozása nagy ötlet, azonban a szemközti ház nem lett éles, ráadásul túl világos a bal oldalon a fal, így az sem érvényesül.

szóval ötlet 10 pont, de az adott kompozíció nem tette lehetővé, hogy megmutasd, mit is szerettél volna

hetye 2010.02.21. 16:49:03

vajon hogyan lehetett volna élessé varázsolni a szemközti épületet?

állvány, hosszabb záridő, esetleg nagyobb ISO?

puss 2010.02.24. 00:23:07

nem rossz a kép, kicsit vágnék alulról, meg balról. francba a harmadolókkal...

vadpig 2010.02.24. 08:33:00

a célom ennek a képnek az elkészítésével annyi volt, hogy megörökítsem azt a sztem hangulatos pillanatot, h a macsek érdeklődve nézi az amszterdami életet, amire utal a háttérben látható épület is

nem érzem szükségesnek, h a háttér is éles legyen (nekem pont jó, h csak sejtet, nem tolakszik)

a vágást azért nem erőltetném, m sztem csak veszíthetnék vele
érzésem szerint ha csak egy kicsit lógna bele a fal oldalt és lent, az sokkal zavaróbb lenne
valóban, pontosan annyira volt magasan a dög, h képtelenség volt jobb kompozíciót alkotni (emlékeim szerint)
süti beállítások módosítása