Téli este Egerben

2010.02.22. 10:28 | dittta | 5 komment

 

Címkék: konteszt1

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr891780299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hetye 2010.02.23. 09:49:04

klasszik ditttafotó :)
nekem tuti nem jutott volna eszembe ezt, de még egy hasonlót sem lefényképezni
mégis tök jó fotó lett belőle szerintem

és kivételesen egyetértek a ff móddal is :)

azt árulja már el nekem vki lszi, hogyan csináltok keretet!
nem találtam sehol ilyen funkciót, ecsettel/egyébbel rajzolni meg elég néger...

dittta 2010.02.23. 15:21:14

Köszi Hetye:)
Itt a link a keretkészítéshez, amúgy magát a digiretus.hu -t is tudom ajánlani, érdekes cikkek vannak rajta.
digiretus.hu/tippek/cikkiro.php?SORSZAM=8

puss 2010.02.24. 00:21:37

szia ditta!
a témája nekem nem tetszik, de gyönyörű tónusai vannak (legalábbis az én monitoromon) a képnek. valami támasztékról készítetted?

vadpig 2010.02.24. 08:24:36

csatlakoznék az előttem szólókhoz, vszínűleg én se rántok őrült tempóban gépet, ha ezen esti utca tárul szemem elé
mindettől függetlenül sztem jól visszaadja a hangulatot!

dittta 2010.03.07. 20:34:21

Nem volt támaszték - lassan ideje lenne már egy állványt vennem...megint az alkalomra tekertem a gép pántját és úgy fixáltam. Mivel össze-vissza égtek az utcai lámpák,a fehéregyensúlyt az istennek nem sikerült összehoznom, jó kis narancssárgás képek lettek, ezért egy idő után átraktam a gépet fekete-fehér üzemmódra. Talán azért is lettek ilyen "puhák" a tónusok.
süti beállítások módosítása