téli lakó

2010.03.01. 09:19 | vadpig | 3 komment

sagem my-V 76


ff, gamma le, kontraszt fel

a határidő tegnap lefutott, úgyh versenyen kívül, de részt vennék

Címkék: konteszt1

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr691799025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malvin_ 2010.03.05. 14:08:03

Az autókat, a kitaposott járdát az előtérben, a padot és a szemetes konténert leszámítva jó kép lenne. (ügyesen kikomponáltad belőle a középen álló villanyoszlopot)

Szóval egy magányos harcos, kutyával a téli szélben nekem tetszene, sok ilyen szimpatikus képet láttam már. De a fent említett elemek engem kihoznak a képből, zavarnak és az opálos, kicsit természetellenes szürkeség sem segít szerintem.

Mindenesetre ha ránézek, fázok és az már valami egy téli képnél!

dittta 2010.03.07. 20:45:47

A pasi testtartása és a mozdulat ahogy lép nagyon tetszik, tökéletesen mutatja a hideget, de nálam a kép kicsit sötét , nem eléggé kontrasztos és életlen.

vadpig 2010.03.29. 09:28:40

a telefon fényképezője nem egy zeiss, az igaz :)
de pl a kontraszton rengeteget toltam, felfelé!

a képnek gyakorlatilag nem voltak használható színei, így a szürkítés és sötétítés mellett döntöttem, vmelyest fokozandó a nyomasztó hatást
süti beállítások módosítása