piros-fehér-zöld (majdnem)

2010.04.11. 11:00 | Lénárd Gábor | 3 komment

 

2005-ös kép

Canon EOS300d, EF28-135 IS objektív

1/60, f/5.6, 135mm (216mm ekv.), flash did not fire, AWB

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr651911433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vadpig 2010.04.12. 14:38:07

a színek az én szememnek most is igen tetszetősek
talán egy hangyányit lehetne vagy a virág, vagy a háttér világosabb
valószínűleg egy másik napszakban retinaostromlóbb képet kattinthattál volna

én két dolgot próbáltam volna másképp csinálni, de egyik sem 100%, ott kellene lenni, h lássam a szitut :)
- próbáltam volna úgy fókuszálni, h a tőlem legtávolabbi szirom is éles, de legalábbis valamivel élesebb legyen (ámbátor a mostani állapot sem zavaró)
- amennyiben a háttér engedte volna, balról lentről próbáltam volna meglőni, és a középső burjánzó szirmot középre tenni, magyarul szembesíkba helyezni az egészet, használva a szimmetria erejét

mindezektől függetlenül tetszik, különösen a színekkel való játék!

annyi kérdés még, h a jobbalsó sziromból induló valami (szőrszálacska?) az tereptárgy volt vagy szennyeződés az obin?

Lénárd Gábor 2010.04.12. 14:51:27

hát igen, a színvilág meg a világosság/sötétség adott, lehet hogy nagyobb ISO kellett volna (hosszabb záridő bajos lett volna, mert igaz hogy stabis az objektívem, de 1/30-ot bajosan lehet vele kitartani tele állásban...)

szerintem hajszál lehet az a cucc, eddig észre se vettem... az obin tuti hogy nincs, megnéztem.

eléggé tele állásban (216mm ekv) csináltam a képet, máshova nemigen tudtam volna állni.

egyébként amikor megnéztem a képeket (miután anno felmásoltam a kártyáról a gépre), tök meglepődtem én is ezen a színvilágon. lehet, hogy kellett hozzá az, hogy a 300d-m néha érdekesen állította magának a WB-t :D

puss 2010.04.13. 19:33:22

színek valóban különlegesek (nagyon jól mutatnak a kijelzőmön), utómunkával mégis kicsit világosítanám. nem vagyok a virágfotózás nagy barátja, de összességében kellemes a kép!
süti beállítások módosítása