Lupa tó

2011.02.21. 22:38 | Lagavagyok | 3 komment


.


 
Bp, 2011/02/20
DMC-FZ30 (Bridge)

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr72678388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malvin_ 2011.02.21. 23:18:47

kurva jok. mindketto. a folson nagyon tetszik, h szaturaltad a feketet is meg a feheret is, bar talan a sotet igy mar tul sok az eloterben. de gondolom igazodni akartal a harmadolo vonalakhoz. az a koro a jobb szélen (mácsonya) egy kulon kepet megerne.

de az also lett igazan jo szerintem. nagyon jól megy a vágás a domb ívéhez meg a félköralakú fodrozódáshoz/jéghez a vizen

vadpig 2011.02.22. 08:45:25

sztem is jobb a második
az első képet talán érdemes lenne szűkebbre vágni, mármint alulrólfelülről

de az a legnagyobb örömöm,h rádöbbentettél,h én innen másfél kilométerre lakom :)

puss 2011.02.23. 20:45:05

Technikailag talán a második szebben készült, az ötlettel viszont nekem az első a nyerő. Ebben az esetben lehet meg is ritkítottam volna kicsit a dudvát (mácsonya), hogy ne rontsa el saját sziluettjét...
Ja, és vágnám, bátran!
süti beállítások módosítása