moulay idriss

2011.02.21. 08:40 | vadpig | 5 komment

20d, 18-55is

1/100s, f 16, iso 100, 29mm

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr322676263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

puss 2011.02.21. 09:31:20

Szívesen játszanék vele kicsit a csatornakeverőben ha átküldenéd. Utána beszéljünk róla!

dittta 2011.02.21. 09:35:59

Nincs meg színesben? Én nagy fekete-fehér rajongó vagyok de ebből a képből nekem vhogy a színek kivételesen hiányoznak.

Malvin_ 2011.02.21. 13:55:44

Nekem tetszik a kep! Egy csomo mindent visszaad abbol a vilagbol. Szeretem amikor tajkepeken, cityscapeken egymastol fuggetlenul jelenik meg 2 sik es nem ugy h atmennek egymasba.
De nekem is hianyzik belole valami, de nem a szinek. Szerintem a kontraszt keves. Az arab vilagban minden olyan elenk (giccses), de gondolom ezt a kepet kenytelen voltal monokromizalni, mert a veretos napsutes miatt koparnak latszott minden. En a dinamikaval jatszottam volna, foleg ugy, hogy a kep jobb oldala es esetleg az eg kicsit eroteljesebb legyen.

De a lenyeg, h nagyon orulok, hogy tortent valami itt. Nekem tetszett a macskapussy. Mindjart ide lelkesedek egy kepet en is, amig meg meleg a helyszin.

vadpig 2011.02.22. 08:39:38

a késő délelőtti perzselő napfény valóban agyoncsapta a fényeket
gondolkodtam egy markánsabb kontrasztú képben is,de eddig elég sok olyat töltöttem fel,ami abból adódott,h általában borzalmas volt az alapkép dinamikája
most már rendelkezem egy minimális lightroom tudással, ami által azért jóval élvezhetőbbé tudom tenni őket,brutális beavatkozás nélkül
azt hiszem értem,mire gondoltok,hisz én is látok magam előtt egy képet,h hogyan nézne ki ez jól,csak sajnos azt egyszerűen nem tudom szoftveresen kivitelezni :)

puss 2011.02.27. 13:44:00

Na, úgy látom nem töltöd fel azt, amit csináltam...:)

Szerintem jó lenne vágni kicsit, hogy feszesebb legyen a kompozíció, mert így nem értem miről szól. Vágva szerintem tipikus arab urbánus kép, háttérben jellegzetes házak, kemény fény, lepukkantság, mozaik berakás a múltból, telefon a jövőből.
Felütésnek kiváló!
csók
süti beállítások módosítása