Tavasszal újrakezdek mindent

2011.02.21. 17:20 | Malvin_ | 6 komment

 D7000, 35/1.8

1/1250, f1.8, ISO100

 

Mályitól centikre, Kistokajban :)

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr642677480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lénárd Gábor 2011.02.21. 20:29:08

nagyon tetszik. áttolod majd gmailemre a buherálatlan változatot? tudod, én már csak ilyen maradi vagyok...
d7k + 35mm f1.8? egyre gondoltunk... én is ilyenre váltottam egy hónapja. iso3200-ig szinte zajmentes, odabaszós.

Malvin_ 2011.02.21. 23:06:48

nagyon orulok, ha tetszik. az eredetit nem tudom atkuldeni, torlom oket, amint kesz a vegleges. de most, hogy rakerdeztel, nem hulyeseg, lehet ezentul megtartom oket.

es mit mondhatnek .. enjoy your gear:)

vadpig 2011.02.22. 08:33:33

mit mondhatnék...nagyon szép! csak gratulálni tudok
ha mindenáron kötekedni szeretnék :) akkor én 4 mm-rel feljebb húztam volna az alsó képszélt,h a két fehér miniplacsni ne húzza oda a szemem
ettől függetlenül az utómunka terén szeretnék itt tartani...

én is egyre jobban hajlok afelé,h felhelyezem a fix 50es 1.8ast, és le se veszem egy jódarabig

Malvin_ 2011.02.22. 11:32:50

@vadpig:
kínlódós ám a normál látószög nagyon :) folyvást jön az inger, h föltegyek már egy lencsét, ami tud közelre is fókuszálni (makrót) vagy egy nagylátószögűt, ahol tudnék játszani a torzítással, de hál istennek egyikre sincs penzem és így rá leszek kényszerítve, h megtanuljak fényképezni :)
pöcsölős, de állítólag hasznos

az útómunka az lófasz volt, nem kell hozzá tudás. levettem a színt, a gamma görbét szigmoid-szerűre huzogattam, hogy a fekete fekete legyen, a fehér fehér, a zaj ennek lett az eredménye, nem én tettem rá és csak viccből egy kis vignettalast rahuztam, hogy meg inkabb a középpontot hangsúlyozza. ezeket bárki meg tudja csinálni.
A lightroomnak nagyon experimentális a felulete szerintem, sorban vegig tudsz lepkedni az egyes leforduló paneleken és minden csúszkának látod az eredményét egyből. ezeket játszd végig, ha még nem tetted és semi-pro leszel fél óra alatt.

Lénárd Gábor 2011.02.22. 12:16:51

@Malvin_:
az lehet hogy 'kínlódós' a normál látószög ((Krisztián! a fix 50-es eos40d-n 80mm, tehát enyhe tele)), de az 1,8-as fényerő sok mindenért kárpótól - egyrészt, másrészt meg előre lépsz kettőt v hátra kettőt és kész. nyilván szűk térben nehéz vele, meg a szálló sas picsáját nem tudod lekapni, de nem is arra való. ha szerzek rá kereT, nem fogok szarozni, emellé egy 18-200-at fogok venni, azt meg aztán nem kell cserélgetni.

puss 2011.02.23. 20:41:05

Na, úgy látom megszaladt a szekér a cucc terén. Lottóztok, vagy mi van? :)
Nagyon jó a f-f átalakítás,mondjuk a zaj sok helyen nekem már zavaró. A vinyetta utólag meg nem szép dolog, főleg így, hogy odaírod az objektíved is... :)

Ja, és mit keresel te Kistokajban? És miért nem hívsz, ha itt vagy??

csók
süti beállítások módosítása