szünet

2011.02.22. 23:10 | Lagavagyok | 4 komment

Dubrovnik, 2010/06/26 
DMC-FZ30 (bridge), 1/60s, f/3.6, ISO 80, f 21.3mm,  Auto white, 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr372682017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lénárd Gábor 2011.02.23. 21:28:25

tecccik.
egy apróság: ha kicsit feljebb tartottad volna a gípet, akkor kevesebb lenne a kő a kép alján és több a távoli ucca, kicsit hermónikusabb lenne. de így is fasza.
a kuta a képen meg szerintem heroinfüggő.
illetve a kék vietnámi papucs odaver a csávón.

Lagavagyok 2011.02.23. 23:19:15

Jaja igaz. Ugy tenyleg faszabb lenne.
Probaltam vagyni utana, de sehogyse lett jo, ugyhoyg hagytam ahogy volt.
Nekem a fenyek tetszenek benne nagyon.

Amugy tipikus. A feloras ebedszunetben a varos korberohanasakor egyszer csak benezel az ezredik kis utcaba es hirtelen ottvan egy "masik vilag" tipusu helyzet volt ... mikor a tobbiek mar harom utcaval elorebb jartak. Meg arra se volt idom, hogy bekapcsoljam a sorozatlovot. Igy hazaig azon imatkoztam hogy eles legyen ez a kepem :)

vadpig 2011.02.24. 00:42:59

érdekes,de annak ellenére,h izgalmas a háttérben kialakuló zsinat,én csakis lefelé húztam volna az ágyút,még fokozva a macskakő egyeduralmát.. :)

amúgy apád és a dög zseniális

Lénárd Gábor 2011.02.24. 11:43:30

@vadpig: ha már így, akkor már leguggoltam volna, és a felső harmadolóba tettem volna a kutát. de ne szopkodjuk egymás faszát, jó ez így :D
süti beállítások módosítása