merretovább

2011.02.26. 16:44 | vadpig | 3 komment

20d, 18-55is, 1/80s, f 3.5, iso100, 18mm

essaouira

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr482692858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

puss 2011.02.27. 13:50:16

Na, ez már sokkal elgondolkodtatóbb! Szerintem technikailag is jobb, az utómunka is rendben van, bár én az árnyékos/világos részekkel még visszavennék a kiégett égboltból és felhúznám kicsit a főszereplő arcát, hogy minden vonása jól látszódjon.
A kép szerintem szimbolikus is lehetne, ha ez mondjuk Egyiptomban, vagy Líbiában készült volna. (vagy Krisz már akkor látott valamit Marokkóban?:)
És, bár tudom ezért megköveztek, de én eltüntetném a kép bal széléről a belógó lábakat, nem vágással, hanem retussal, mert a hely kell. És talán az árral szemben címet adnám neki.
Úgy tökéletes lenne!

Lagavagyok 2011.02.28. 17:42:55

Nekem is nagyon tetszik.
Pussal ellentetben nekem tetszik a kiegett egbolt. Olyan mintha ott vege lenne a vilagynak es szivna be az embereket, csak az az egy f@szagyerek pisalna szembe a szellel ... :)

Malvin_ 2011.03.20. 12:40:21

Ez jó, sokkal jobban tetszik, mint az előző!
A dinamikán én nem változtatnék, az szerintem rendben van. Viszont a 'főszereplő' nekem kicsúszott balra. Egyelőre még gondolom szégyellősek vagyunk mindannyian idegen emberek portréfotózásában, főleg egy idegen országban, de szerintem jót tett volna a képnek, ha leugrasz a padkáról kicsit közelebb a csókához és egy kicsit még jobbra fordítod a gépet. Ezzel ő beljebb került volna és ugyan veszítesz egy kicsit a bal oldalból, de az árkád sor még megmarad és a jobb oldalból is több látszik. Így a két homlokzat perspektívája talán még jobban bevezetett volna a Laga féle világ végébe :)

Tetszik, hogy a bal árkád sor pont a bal felső sarokba fut bele. Mostanában én is próbálok így fényképezni, nagyon rá lehet vele fókuszáltatni a szerencsétlen nézőt egy pontra.

Ha nem tudom, h Te lőtted, simán elhiszem, h ez a kép 35 évvel ezelőtt készült. Ezek a zakók, meg ahogy rójja a nép az úttestet :)
süti beállítások módosítása