Spring has sprung

2011.05.08. 23:54 | Malvin_ | 4 komment

 

Lagának:

that's how they do

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr112888791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dittta 2011.05.09. 09:36:51

Gyönyörű képek, a szívvirágos nekem az utóbbi idők legszebb képe.

Lagavagyok 2011.05.09. 11:20:56

Ugyvan!
Nekem is tetszik mindegyik , háttér is rohadtjó, plusz a virágok is szépek.

1. nálam ez a kép nyert egy kis szépséghibája van hogy a legkisebbik virág tövéből kiáll valami száraz szar... de ez nyilván az a kategória amit csak otthon veszel észre a monitoron.
2. ez egyértelműen pin@
3. Nagyon egyben van ez is. Nekem csak egy kis hely hiányozna még valamerre mert így nekem nagyon középen van és nagyon szűk.
4. Na ez nekem annyira nem jön be de amúgy szinte már csiklandozza a szemgolyómat :)

Malvin_ 2011.05.09. 13:51:09

Kössz srácok.

Én a másodikba ezt nem láttam bele, de ha Te igen, akkor ezt nem hagyhattam ki (az ötödik képet most töltöttem föl)

vadpig 2011.05.10. 11:13:41

1. nagyon szép
2. jó-jó, de én jobbat várok
3. nem elég éles, jobb alsó sarok..
4. a téma megjelenítése nekem nem
5. nagy kár, h a punci nem éles, ésh belóg az a zöld vmi alulról
süti beállítások módosítása