egy nehéz nap reggelén

2011.08.22. 16:11 | vadpig | 3 komment

20d, 55-250 is, 250mm, iso200, f5.6, 1/500s

állvány, zsinóros távkioldó

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr293171360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malvin_ 2011.08.22. 17:26:27

ez is tetszik, bár kevésbé ragadja magával a figyelmemet, mint az előző
szeretem az arany sziluettet és még sosem sikerült ilyet lőnöm (bár ez valószínüleg annak köszönhető, h 10 előtt nem bírok fölkelni)

a felbontásból gondolom, h ez nagyon nagy vágás. mi volt az eredeti koncepció?

Lénárd Gábor 2011.08.25. 18:40:12

tetszik, bár a képarányt (ha lehet) meghagytam volna, ha már croppolok. egyébként fasza.

vadpig 2011.08.29. 09:34:21

töredelmesen bevallom, sok koncepció nem volt, a fényektől reméltem vmi eredményt, ezért hajnalban keltem, gumicsizma, aztán jártam egyet a réten a géppel, állvánnyal, keresve bármi élő vagy élettelen, komponálhatót (kint aludtam a tömördi madárvártán, ott készült az utolsókettő, ugyanakkor)

a nagy kivágás meg három okból
1, a háttér (a jobb oldali kosz ellenére) itt volt igazán használható
2, jobban ki akartam emelni a képen az állaT
3. ki akartam próbálni a négyzetszerű képarányt
süti beállítások módosítása