Ősz a kertben

2011.09.22. 20:56 | Lénárd Gábor | 7 komment


 


 Nikon D7000 + 35mm f1,8

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr983246989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

puss 2011.09.23. 13:13:22

A színek, árnyalatok jól sikerültek, komponálásban lehet kicsit másképp gondoltam volna. Ilyen képekkel szerintem már lehetne stockfotózni, persze ha van belőlük bőven...

Malvin_ 2011.09.23. 18:44:56

A színvilágát tekintve már-már magazin fotók. Nagyon jó. Nem tudom, mennyi utómunka volt, de az elsőnél és az utolsónál már mintha picit soknak tűnne. De lehet csak a szemem káprázik, így péntek délután.

Amúgy az első komponálását tekintve tök jó. De máskor kicsit bujább fűre tenném a kosarat és a highlightokat utólag lehúznám mert sok helyen nagyon sok a fény.

A harmadikkal hasonló a helyzet. Tetszik, de sokkal jobb lenne, ha szép zöld háttér elé tetted volna. Appertúra 1.8-ra és semmi nincs csak a tök szép textúrája és a homogén zöld háttér.

Én amúgy a stockphoto-ban nem hiszek..de itt megnézheted, h mi az: en.wikipedia.org/wiki/Stock_photography

puss 2011.09.29. 20:09:12

Stockfotózást csak azért írtam, mert jó minőségűek a képek és tematikusak, ilyesmivel lehet egy kis mellékest keresni:

www.istockphoto.com/

www.dreamstime.com/

de van még számtalan...

Lagavagyok 2011.09.30. 09:05:30

Nagyon szépek! Grat Gaga!

A mostani szüretes képeid is faszák, azok közül is tehetnél fel párat.

Lénárd Gábor 2011.09.30. 10:25:20

Tessék, raktam fel néhányat.

vadpig 2011.09.30. 10:29:54

szépek

a kukoricásba mondjuk belekáprázik a szemem :), az nekem kicsit túl sok
süti beállítások módosítása