Bakcsó szöggel

2011.03.20. 20:41 | Malvin_ | 6 komment

 

 


Panasonic FZ50, 420mm 1/13s f3.7 ISO100

A bejegyzés trackback címe:

https://macskapicsa.blog.hu/api/trackback/id/tr782756990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vadpig 2011.03.21. 08:48:59

jó az ötlet :) ....viszont kár a semmilyen fényekért..

Malvin_ 2011.03.21. 16:20:45

Az van, hogy ezt is meg a másikat is úgy lőttem, hogy határozott elképzelés volt a fejemben, hogy mit akarok. És az is lett a vége (hálistennek), ezek vágás nélküli képek. Hazafelé az járt a fejemben, hogy ez nagyon erős kép lesz, a transzformerszes meg csak egy tucat fotó. Mikor itthon megnéztem nagy képernyőn, akkor láttam csak, hogy ez végül harmatgyenge lett. De nem értem, h miért. Fények? Lehet. Nekem a koncepció továbbra is tetszik, bár mivel nem sikerült a bakcsó lábát hosszabban beletenni, így akár lehetne sirály vagy csirke is. Mindenesetre most különösen nagyon örülnék minden kritikának. Persze azt is mondhatjátok, hogy egy nulla az egész.

puss 2011.03.22. 14:15:27

én, bevallom őszintén, nem értem a koncepciót. mi volt az eredeti elképzelés?

Malvin_ 2011.03.23. 16:16:56

egy állat portrénak indult különleges nézőpontból. a helyszínen azt gondoltam, hogy a csini algás gerenda, a madár lábának erős textúrája, a szög érdekessé teszi majd a fotót. közben az is eszembe jutott, hogy ez nem is saját ötlet, láttam már hasonló képet csak a tudatalattim átbaszott:
www.avogueidea.files.wordpress.com/2011/01/wildlife11.jpg

ez ráadásul megnyerte az Animal portrait category-t a wildlife photography of the year 2010-n.

szoval összegezve az ötlet sajnos nem saját, amit én tettem bele, az a kivitelezés, az meg csapnivaló :)
keep on tryin'

puss 2011.03.23. 20:22:20

Aha, értem!
Annyit csak, hogy szerintem a jegesmedvés kép lényege a mozdulat kimerevítése. A szokatlan nézőponttól olyan érzésed lesz, mintha rádvetné magát az állat.
Az olyan statikus képnél, mint a fenti, szerintem kellett volna a madár, annál is inkább, mert míg a maciról tudod, hogy jegesmedve, ez bármi lehetne...
Kivitelezés -kompozíción kívül- szerintem nem rossz, jó a mélységélesség, éles is a kép és tényleg szép az a fa. Nagyobb perspektívából, egész madárral nekem tetszene.

Malvin_ 2011.03.24. 00:58:37

igen, a madár lába nagy hiba. olyan szép hosszú szára volt, jót tett volna még 15 centi láb a képnek.
nagyon köszönöm drágám a véleményedet
süti beállítások módosítása